Nozares (NACE)

Meklēšana NACE aktuālajā redakcijā 2.0
Ierakstiet darbības veida nosaukuma fragmentu vai NACE kodu
Skatīt iepriekšējās redakcijas
Apraksts: ietver | neietver

82.20
Informācijas zvanu centru darbība
Šajā klasē ietilpst:
– ienākošo zvanu centru darbība, atbildēšana uz klientu zvaniem, izmantojot operatorus, zvanu automātisko sadalīšanu, datora un telefona integrāciju, interaktīvas balssatbildes sistēmas vai tamlīdzīgas metodes pasūtījumu pieņemšanai, informācijas sniegšana par produktiem, klientu pieprasījumu pēc palīdzības apstrāde vai klientu sūdzību pieņemšana;
– izejošo zvanu centru darbība, izmantojot līdzīgas metodes, lai pārdotu vai tirgotu preces vai pakalpojumus iespējamiem klientiem, veikt tirgus vai sabiedrības uzskatu izpēti un tamlīdzīgas darbības klientu vajadzībām.

Uzņēmumu alfabētiskais saraksts